MARXA POPULAR 50è ANIVERSARI

S’acosta la darrera activitat d’aquest any de celebracions: LA MARXA POPULAR 50è ANIVERSARI DE L’ESCOLA TAIALÀ!

Serà el proper DIUMENGE 26 DE MAIG, amb sortida i arribada a la PLAÇA GERMANS SÀBAT.

Hi haurà dos recorreguts:

• LLARG, d’uns 11 kms, que arribarà fins a Can Catofa i la sortida serà a les 8.30h.
  • CURT, d’uns 3,5 kms i la sortida serà a les 9.30h.

A la web curses.cat/taiala2024 hi trobareu tota la informació i us podreu inscriure.

L’import és de 6€, que inclou l’assegurança, una samarreta, avituallament a la marxa llarga, entrepà i aigua a l’arribada.

Els participants menors d’edat hauran de portar una autorització omplerta i firmada pel seu pare/mare/tutor/a.

Per poder disposar de la samarreta el dia de la cursa, cal que formalitzeu la inscripció abans del 17 de maig.

Les persones que s’inscriguin després, hauran d’esperar uns dies per rebre la samarreta.

El divendres 24, de 16.30 a 18h, podeu recollir el dorsal i la samarreta al pati de l’escola.

Si no podeu, el mateix diumenge 26 a partir de les 7.30h també ho podreu recollir al mateix pati de l’escola.

Animeu-vos, junts hem de fer història!!!

1. admin Autor de l'article

Si ens truques a l’escola (972 21 66 37) o passes un moment en horari escolar (8.30 a 16.30h) t’ajudarem a fer la inscripció online per garantir que tindràs samarreta